Welkom op mijn blog,
Ik ben Bieke Vermaut en sinds september ben ik begonnen met mijn opleiding kleuteronderwijs via werkplekleren.
Dit houdt in dat ik maandag en vrijdag zelf les volg in VIVES te Kortrijk en iedere dinsdag en donderdag sta ik samen met de juf voor de klas op mijn werkplekschool.
Op deze manier leer ik hoe het is om zelf voor de klas te staan en kan ik de theorie onmiddellijk omzetten in de praktijk.
Jullie kunnen me via deze weg opvolgen en kijken hoe het er in de klas en in de opleiding aan toe gaat.
Ik zit dit jaar op de werkplekschool Vrije Basisschool Wijnberg te Wevelgem.
Via volgende link komen jullie op hun site terecht: www.wijnberg.be
Veel plezier!
Juf Bieke
Geen opmerkingen:
Een reactie posten