donderdag 17 oktober 2013

Muzische opener: Nopjes

Samen met 4 medestudenten sta ik dit jaar in de Vrije Basisschool Wijnberg te Wevelgem. 
We maakten samen een muzische opener, gebaseerd op het prentenboek Nopjes geschreven door Klaas Verplancke. 


Dit speelden we op 26 september voor de hele school. Op deze manier konden de kinderen en leerkrachten van de school kennis maken met ons op een creatieve manier.

Het was een hele spannende dag voor mij!
Ik had nog nooit een voorstelling gespeeld voor publiek en de eerste indruk die je na laat is altijd van belang, vind ik.
De voorbereiding verliep heel vlot want we wilden er allemaal iets leuk van maken. 
Dat is gelukt waardoor het een hele fijne middag was!
We kregen veel positieve reacties en kregen een eerste feedback over hoe we speelden.

Het was een heel leerrijk en fijn project, het smaakte naar meer!


Dit zijn wij, de 5 werkplekstudenten, tijdens de voorbereiding van Nopjes.
Bovenaan, links te beginnen: Mathias, Alice, Annelies
Onderaan, links te beginnen: Shiva en mezelf.

Er werden foto's genomen op de werkplek zelf die je hier kan terug vinden: https://plus.google.com/photos/106461002735499689486/albums/5930793285427187729?banner=pwa

Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten