woensdag 2 april 2014

Stage

Dag bloggers,

Na een drukke periode door examens en stagevoorbereiding, zit mijn eerst volledige week stage er op.
Dit was een heel leerrijke en fantastische ervaring.

Het BC doorheen die week was brillen;
Ik merkte op maandag dat ik niet meer goed zag, ik ging die avond naar de oogarts. Die vertelde me dat ik bijziend ben, maar wat is dat nu? Ik ken dat helemaal niet, bijziend zijn. Zo maakten we de dinsdag kennis met allerlei oogafwijkingen. Er kwam een blinde persoon op bezoek, dat vonden de kleuters heel spannend. De woensdag en donderdag leerden we verschillende soorten brillen kennen en ik wist de donderdagavond al goed welke bril ik wou! Die avond ging ik naar de opticien.
De vrijdag kwam ik op school met mijn nieuwe bril op! Ik zie nu veel beter en dat vind ik heel fijn!

Ik maakte er samen met de kleuters van de derde kleuterklas een heel boeiende week van.

Nu sta ik in de tweede kleuterklas en doe in deze klas mijn volgende stage rond melksnorren.
Dit zijn we volop aan het voorbereiden, ik ben heel nieuwsgierig hoe dit zal verlopen.
Ik houd jullie zeker op de hoogte!

Fijne paasvakantie,
Juf Bieke