Hallo,
Vorige week en deze week hielp ik mee in de eerste kleuterklas en keek ik hoe de juf haar lessen aanpakte.
Het was heel fijn om te zien hoe de juf zo enthousiast is en hoe ze de kinderen verschillende dingen spelenderwijze aanleert. Dit was heel leerrijk om te observeren!
Volgende week hebben we een lesweek en die week erna hebben we herfstvakantie.
Nu kan ik verder aan de slag met papierwerk, lesvoorbereidingen en knutselwerk.
Ik zal dus niet veel schrijven op mijn blog de komende twee weken maar ik blijf niet stil zitten, hoor.
Geniet van jullie herfstvakantie en tot dan!
Lieve groetjes
Geen opmerkingen:
Een reactie posten